Relatiebeheerder (vervallen)

Hoe ziet jouw dag bij LesGO eruit?

Je komt het kantoor van LesGo binnen rond half negen in de ochtend en er is nog niemand binnen. Je zet een grote kop koffie voor jezelf en kijkt naar het rooster van de dag. Je bereidt alvast een briefing voor gezien je collega’s zo binnenkomen. Na de briefing en het wegwerken van je email, krijg je ineens een telefoontje van een franchisenemer. Hij vraagt je of je hem kan helpen met het inkopen van een examen. Je staat hem vriendelijk te woord en voert uit wat hij heeft gevraagd. Daarna krijg je een leerling aan de telefoon die niet helemaal tevreden is. Je staat diegene vriendelijk te woord en zorgt ervoor dat het gesprek positief eindigt. Je beseft je dat dit een dag is waar je blij van wordt. Je houdt van een uitdaging en de diversiteit in je baan! De dag vliegt voorbij en op het eind zie je dat je team óók nog het weektarget heeft gehaald. Reden voor een borreltje, want jullie hebben de bonus binnen!

Wat ga je doen bij LesGo verkeersscholen?

Als relatiebeheerder/supervisor (minimaal 24 uur) heb je een ontzettend leuke job! In deze rol heb jij samen met een collega, de supervisie over het bel-team van LesGo Verkeersscholen. Je bent samen met haar verantwoordelijk voor het rooster, het behalen van het weektarget en je helpt het bel-team met al hun vragen. Daarnaast hebben wij bij LesGo ongeveer 55 franchisenemers en nemen jullie een gedeelte relatiebeheer voor jullie rekening. Jullie zijn daardoor de eerste persoon waarbij zij hun vragen kunnen stellen en ondersteunt hen in klachtenafhandeling. Daarnaast plannen jullie examens voor leerlingen in, beheren jullie de financiële administratie van sommige franchisenemers en regelen jullie alle aspecten wanneer LesGo een nieuwe franchisenemer in dienst neemt.

Is dit een uitdaging voor jou?

Natuurlijk ben jij accuraat en doelgericht, maar boven alles vind jij het leuk om bezig te zijn met klantcontact, op wat voor manier dan ook! Je mondelinge vaardigheden zijn uitstekend en je weet zonder moeite de persoon aan de andere kant te helpen. Je bent goed in staat de behoeften van de klant/franchisenemer vast te stellen en hierop in te spelen. Daarnaast heb je een goed inlevingsvermogen en werkt je enthousiasme aanstekelijk, gezien je het bel-team moet sturen en motiveren. Je bent gedreven, een echte teamspeler en gemotiveerd.

Daarnaast herken jij je in het volgende profiel:

  • HBO Werk – en denkniveau;
  • Relevante werkervaring in bijvoorbeeld een callcenter;
  • Goede computervaardigheden en je beheerst de standaard MS office applicaties;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en vloeiende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Woonachtig in de omgeving van Breda en minimaal 24 uur maar liefst 40 uur per week beschikbaar;
  • 2 tot 3 avonden in de week tot 21:00 beschikbaar en soms op zaterdag.

Wat bieden wij:

  • Doorgroeimogelijkheden ter ondersteuning van LesGo management;
  • Een marktconform salaris;
  • Kans op leuke bonussen;
  • Werken met een gezellig en jong team;
  • Verantwoordelijke en veelzijdige functie.

Interesse? Stuur je CV en een korte motivatie naar solliciteren@lesgo.nl t.a.v. Germain

Vliet, +31 6 83 62 00 88.

Soort dienstverband: Voltijd, bepaalde tijd

Wil jij ook werken bij LesGO Hoofdkantoor, solliciteer dan nu!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • 100% Gratis proefrijles
  • Betere DEAL-garantie
  • Stel zelf je pakket samen